Uppdate

Då har det gått sådär riktigt länge igen sen jag bloggade senast. Klagomål hemmifrån har kommit in så jag får väl sätta mig ner och blogga lite nu kände jag. 
 
Söndagen, dagen efter jag varit i Philadelphia gjorde jag inte så jättemycket, det var en varm dag så solade lite innan jag åkte in till Princeton för att möta upp Kat och Yvonne. Vi satt på campus och vilade i timmar och hann även spela lite freesbee. 
 
Början av veckan hände inte så jättemycket, men i onsdags efter jag jobbat kom Amanda hit hela vägen från Sverige! Hon var au pair förra året, så vi har inte setts på nästan två år! Hur sjukt är inte det?
 
Under tiden hon var här hann vi åka till New Hope, shoppa en hel del, åka till New York och gå på Cultural Cares Boat Cruise och åka till Liberty State Park. Det var så kul att ha henne här och det var som vi inte ens varit ifrån varandra, det är 14 års vänskap det. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: