Just got real

Nu har jag mindre än en vecka kvar av mitt år som au pair eller närmare bestämt 6 dagar kvar. Idag åkte jag iväg och köpte resväska och sovsäck, resväskan har jag nu fyllt med det mesta som garanterat inte kommer användas de sista veckorna i staterna och sovsäcken ska jag ha på min resemånad. 
 
Det är mycket att fixa nu sista dagarna och känslorna är just nu väldigt blandade. Vill så gärna hem till Sverige nu, träffa kompisar och gå vidare med mitt liv samtidigt som jag så gärna vill stanna i USA och bara leva livet lite till. Det är en del att fixa innan nya au pairen kommer på fredag, packa ihop hela rummet och städa både rummet och badrummet. Samtidigt som jag fixar här hemma försöker jag umgås med kompisarna här, vilket inte alltid är så lätt då många är upptagna eller bor en timme bort.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: