Dag 4 och 5 - Las Vegas

På morgonen den fjärde dagen åkte vi mot först route 66 igen för att kunna stanna där lite längre och titta i affärerna med mera. Sedan drog vi oss mot Las Vegas! Vi bodde på ett helt okej hotell och det fanns spelmaskiner överallt! I varje hotelllobby fanns det. Jag delade rum med en tjej som heter Justine och direkt vi kom till hotellrummet duschade vi och gjorde oss iordning för att äta mat och sen åka partybuss. 
 
Morgonen efter gick jag upp redan 5.45 för att jag skulle sky diva! Helt klart det sjukaste jag gjort. Efter det åkte jag tillbaka till hotellet åt frukost och gick med Justine för att titta runt på the strip. Efter en hel del vandring gick vi tillbaka till hotellet och badade lite i poolen. Innan vi på kvällen gick till en buffé och senare såg blue man group. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: