Dag 1 och 2 - Los Angeles

Allt började med att jag på fredag eftermiddag satte mig på planet mot Los Angeles. Jag landade ganska sent runt 22.30 så jag tog en taxi till hostelet, checkade in och la mig och sov direkt. 
 
På lördag morgon började officielt touren och vi möttes i lobbyn vid 8. Efter att ha kommit iväg lte sent åkte vi först till Venice Beach och gick ut och kollade där lite innan vi åkte vidare mot Beverly Hills. Efter ett snabbt stopp där åkte vi till walk of fame där vi stannade i ungefär 2,5 timmar. Jag och en tysk tjej som jag träffade där, Justine, gick och kollade på stjärnorna, köpte souvenierer, kollade på Hollywood skylten och åt lunch på California Pizza Kitchen. 
 
När vi var klara vid walk of fame åkte vi till en utsikts plats för Hollywood skylten och sen bar det iväg mot Arizona och Lake Havasu, en lång bilfärd och väl framme möttes vi av en otrolig hetta, ungefär 42 grader och lägsta temperaturen under natten var 38 grader! Snacka om att jag smälte. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: