Hejdå 2014 och hej 2015

Då är 2014 över och vi är inne i 2015. Helt sjukt vad det är året gått fort! Så otroligt mycket har hänt. Åkte till Magaluf med klassen och nästan alla andra studenter i Arvika, studenten, balen, USA och alla äventyr i USA. Washington DC, Jersey Shore, New York City, West Virginia, Miami och nu tillsist nyår i New York. Under 2014 har jag även hunnit passera 6 månader i USA och det är med riktigt blandade känslor, vill hem till alla hemma men vill samtidigt aldrig lämna det här landet och alla vänner jag fått här. 
 
Nu ser jag fram emot vad 2015 har att erbjuda, jag har ju trots allt nästan ett halvår kvar i USA!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt år du haft och 2015 kommer att bli minst lika bra :-)

2015-01-02 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: