Dag 11 - San Francisco

På måndagen kunde tyvärr inte Johan och Karen hålla mig sällskap eftersom de var tvugna att jobba. Jag fick skjuts på morgonen av Johan till tågstationen där jag tog tåget in till San Francisco. Jag turistade en hel del, åkte till the Ferry building, the Mission, Golden State Park och Golden Gate Bridge. I the Mission gick jag till en park och satte mig ett tag och så kom det en fram och pratade med mig, det är USA på riktigt det. 
 
När jag kom tillbaka hämtade Karen upp mig och hon hade beställt indiskt till middag så vi åt det tillsammans allihop. Dagen efter var det dags för mig att åka tillbaka till Jersey så Johan var snäll och körde mig till flygplatsen. 
 
Hade lite komplikationer på flygplatsen då mitt flyg var försenat och jag hade en mellanlanding i Las Vegas som jag skulle missa, men det löste sig då jag fick ett direktflyg istället. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: