Ikea och Shopping

Nu under veckan har jag hunnit med en del faktiskt. I måndags åkte jag och Nicole till Ikea för lunch och för att köpa lite godis och andra nödvändigheter. Vi blev klara snabbare än vad vi trodde så vi åkte hem till henne, åt lite godsaker och chillade. På kvällen åkte jag och mitt värdbarn till mallen eftersom hon inte hade några läxor den dagen. Hur söt som helst var hon när hon med sin budget på 20 dollar skulle köpa body lotion och parfym och när hon upptäckte att de nu har en barnavdelning på forever 21. 
 
Igår efter att ha lämnat av mitt värdbarn på skolan åkte jag hem och snörade på mig joggingskorna, tränade alltså för första gången på väldigt länge. Har kanppt hunnit träna sen flytten på grund av skola och eftersom jag inte har ett gym här nu så har dåligt väder stoppat mig väldigt många gånger. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: