Tisdag

Efter en liten stressig morgon som började med att mitt värdbarn glömde sin skol-iPad hemma, som vi var tvugna att hämta, så har den hä dagen än så länge varit riktigt bra. När jag kom hem efter skolskjutsen så åkte jag till biblioteket för att låna en bok och sen åkte jag direkt till Starbucks för att träffa en nygammal au pair i Warren. Hon är från Sydafrika och bodde här för ungefär 2,5 år sen. Hon var riktigt trevlig och vi satt och pratade i över 2 timmar fast det egentligen kändes som 20 minuter.
 
Ikväll efter jobbet ska jag på culster meeting. Den här gången hemma hos min LCC som bor ungefär 4 hus ifrån mig så jag tänkte gå dit. Saknar att kunna gå någonstans, att gå till Starbucks härifrån skulle ta närmare en timme, helt sjukt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: