Ikea och paket

Igårkväll åkte jag Alina och Kathi till baren Willie mcbrides eftersom Merry hade sitt hejdå party där. Hennes år slutar på tisdag och innan jul kommer hon vara tillbaka till Mexico igen. Första personen här som jag behövt säga hejdå till och även om vi inte blev super nära var det ändå lite jobbigt. En otroligt roligt tjej som jag kommer sakna. 

Idag vaknade jag upp väldigt trött eftersom jag kom hem senare än vanligt. Gjorde mig i alla fall i ordning och drog till Ikea för att möta upp Nicole. Vi åt köttbullar där till lunch och köpte lussekatter, pepparkakor och frysta köttbullar. 

Hämtade även upp världens största paket från familjen där hemma full med godis och lite andra nödvändigheter. Så glad blev jag, väntade mig ett litet paket so jag fått tidigare. 

Nu kommer jag ta det lite lugnt och äta alldeles för mycket godsaker.  








Kommentarer
Postat av: Melinda

åå ikeas köttbullar är ju lätt de bästa!!

Svar: Ja riktigt gott när man inte ätit köttbullar på månader :)
Rebecca

2014-12-13 @ 21:34:26
URL: http://melzies.for.me
Postat av: leavanny.blogg.se

Super mumsigt :)

2014-12-13 @ 21:57:46
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: