Bodypump

 
Den här veckan har jag en graits provapåvecka på hälsokompaniet, som är ett gym. Jag får gå in tre gånger så jag körde igång redan idag med ett bodypump pass. Sjukt jobbigt var det, inte så väldigt bra att skolka från varje träning förra veckan och vara förkyld förra veckan. En sak är säker: Jag kommer inte kunna gå eller röra mig imorgon. 
 
Instruktören tyckte i alla fall att det gick bra för mig och undrade om jag verkligen inte kört bodypump tidigare. Det måste ju vara ett bra betyg i alla fall. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härligt med träning! Kul att det gick så bra! Kram

Svar: Sv: Ja det är skönt att träna, idag är det dock inte lika skönt att gå i trappor :)
Rebecca

2014-04-29 @ 20:44:14
URL: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: