En till helg har passerat

I fredags efter att jag kommit hem från att skjutsa mitt värdbarn kom Nicole och hämtade mig nästan direkt. Vi körde till Martins värdpappas lägenhet där vi beställde hem pizza och kollade på film. Runt halv 12 kom hans värdpappa hem så vi åkte hem till Martin istället, alltså där hans värdmamma bor och även Martin själv bor. Där chillade vi lite i hans rum innan det var dags att åka hem. 
 
Igår tog jag en ordentlig sovmorgon och fixade mig i lugn och ro inna jag körde iväg till Taco bell för att äta lunch med Nicole. Taco bell är verkligen en ny snabbmatsrestaurang jag hittat, och det är verkligen så gott. Där måste man äta om man besöker USA någon gång. 
 
När vi ätit klart drog vi hem till mig och pratade lite innan det var dags för mig att åka upp till Warren. Sov hos Alina inatt och vi åkte till Willie's eftersom Sylwia hade sin hejdå-fest där. 
 
Idag åkte  jag hem från Alina ganska tidigt eftersom det skulle komma en "snöstorm" igen. Så min eftermiddag har  spenderats med att scrapbooka. 






Kommentarer
Postat av: Elin Erixon

Åhh jag vill också till USA nu!!

Svar: USA är ett fantastiskt land och jag rekommenderar verkligen att åka hit! Bästa beslutet jag någonsin tagit :)
Rebecca

2015-03-03 @ 08:17:58
URL: http://elrixon.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: