Julbak och Au Pair möte

Igårkväll åkte jag, Alina och Kathi till mataffären för att köpa ingredienser till att baka tyska julkakor. Vi åkte hem till Alina för att baka. Tyvärr hann jag inte baka klart eftersom jag hade ett Au Pair möte på kvällen. Men efter mötet åkte jag hem till Alina igen och fick smaka på färdiga kakor och fick även dekorerar papparkakor som de gjort. 

Idag har jag varit själv hela dagen, men passade på att åka till mallen och leta julklappar och chanukkah presenter. Fick bara med mig en present till Kathi så det var ute väldigt lyckat. 

Tog mig även en tur till Washington rock park. Där man kan se skylinen av New York. Nu ska jag mysa i mitt rum och hoppas på att Kathi och Alina vill mötas upp en stund ikväll. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: