Fredag

Imorse fick jag ett väldigt uppvaknade av att larmet gick igång. Städerskan kom och hon kunde ju såklart inte koden till larmet. Så jag sprang upp i pyjamas och stängde av det och fick även svara i telefonen när de ringde och frågade om vi var okej och ville ha "lösenordet". 

Efter det jobbade jag ganska länge och fick även idag reda på att det fanns en pool där jag bor som jag inte visste om. Så vi åkte dit. 

Nu väntas det långhelg och det uppskattar jag. Jag ska till New York både lördag och söndag och även sova hos Kathi eftersom hennes värdfamilj är borta under helgen. 





Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

- Åh vad kul att åka till New York! :)

Svar: Ja det är underbart! :)
Rebecca

2014-08-30 @ 11:41:10
URL: http://linajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: