Nämen hej

Det var ett tag sen, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här. Men livet kom emellan. Vad har jag gjort sen senast då? 
 
Jag har varit på hemmafest hos några praktikanter från hela världen, varit ute i Morristown, gått på Cinderella, hängt med Nicole och lite sådana saker. Nu är det även spring break i två veckor vilket betyder att mina värdföräldrar här hemma och jag har inte riktigt koll på när jag jobbar. Ibland är de hemma hela dagen och ibland, som igår är de ute och gör ärenden hela dagen vilket betyder att jag får jobba, lite irriterande att inte veta. 
 
Idag kommer även en av deras gamla au parier för att hälsa på. Annars har jag lite panik inför resemånaden då planerna om att åka till Chicago inte funkade riktigt så vi får se om jag åker själv eller skiter i just Chicago. Om 10 dagar kommer även min familj och hälsar på, ska bli så kul!!
 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: