Min familj är här

Ja, ni läste rätt mamma, pappa och Johannes är här och hälsar på mig. Jag har en veckas semester nu så vi tillbringar de första 4 dagarna i new york innan vi drar oss mot Boston. 

Idag har vi gått en hel del, gick lite i central park, 5th avenue, Times square, ett hangarfartygs museum och top of the rock. Måste säga att top of the rock var det coolaste, även om jag varit där en gång med traning school så var det lite annorlunda eftersom vi stannade till solnedgången och när det var mörkt. Fick så många (förhoppningsvis) bra bilder så är riktigt nöjd. 

Har bara några mobilbilder för tillfället, laddar ur kameran när jag kommer hem eller när familjen åkt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: