Last free weekend

 
I fredags var planen att jag och Nicole skulle mötas upp för en starbucks på kvällen, men eftersom hon kom tillbaka från Sverige tidigare den dagen somnade hon och skrev till mig klockan 1 på natten helt förvirrad. Istället var jag hemma den kvällen, myste i sängen och åt middag med min värdfamilj. 
 
I lördags mötte jag upp Nicole istället, vi lunchade och åkte till starbucks. Vid halv 5 åkte vi hem till Bea för att hjälpa henne att göra iordning för sitt hejdå poolparty. Riktigt trevligt var det, satt och pratade med alla svenskar här och närmare 10 hoppade vi i poolen. 
 
I söndags åkte jag in till city för att först möta upp Kathi. Vi gick till Washington Square park och tog det lugnt ett tag innan jag var tvungen att åka till mitt värdbarns kinesiska dansföreställning. Efter föreställningen mötte jag upp Kathi i SoHo igen och vi gick runt lite innan vi åkte till Ellen's stardust diner, en diner där servitriserna turas om att sjunga. 
 
Efter maten gick vi mot Penn station via 5th avenue och då gick vi förbi Build a Bear Workshop, så det var jag tvungen att göra. Gjorde en nalle med en New York City huvtröja på sig, hur gullig som helst!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: