1 år i staterna

Nu har jag varit i USA exakt i ett år, helt sjukt när man tänker på det. Känns inte alls längesen jag var på traning school och satt nervös på bussen till min värdfamilj, men nu har ett helt år gått, 52 veckor, 365 dagar. 
 
Under det här året har jag utvecklas så mycket, jag är inte längre samma person jag var när jag lämnade Sverige. Jag tar för mig mer, är bättre på engelska, lärt känna så många nya människor och har fått uppleva saker jag aldrig hade fått hemma i Sverige. 
 
Att åka som au pair är lätt det bästa beslutet jag tagit hittills. Aldrig att jag skulle vilja spola tillbaka tiden och göra om, aldrig. Om några dagar väntar en resa till västkusten innan jag åker tillbaka till New Jersey och sen hem. 
 
Om det är någon som funderar att åka som au pair ska jag säga precis som alla andra au pairer säger; ÅK!!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: