Hemkommen

Här har det varit tyst en lång stund. Anledningen till det är att jag nu varit på resemånad och hunnit komma hem. Min resemånad kommer jag ta dag för dag i andra inlägg, måste fixa med alla 900 bilder först.
 
Tiden efter min resemånad har jag hunnit med en del, jag åkte tillbaka till min värdfamilj och stannade där i ungefär en vecka innan planet gick hemmåt. Jag träffade Nicole en hel del, åkte till New York med Alina och Kathi, umgicks med mitt värdbarn, var på poolparty, åkte till 6 flags och åkte till Jersey Shore. Känner att jag verkligen tog vara på de sista dagarna och det är jag riktigt glad för. 
 
För tillfället letar jag lägenhet i Göteborg eftersom jag ska börja plugga på Chalmers till hösten. Om några dagar börjar jag jobba lite smått på McDonald's igen annars blir det att försöka ta vara på den svenska "sommaren" och träffa kompisar så mycket jag kan. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: