Min helg

I fredags åkte jag och Alina till Kathis hus eftersom hon jobbade kväll och inte ville vara ensam när barnen gått och lagt sig. Julian och Alessio kom också dit och vi satt i början bara och pratade. Så sent som 12 bestämde vi oss för att se the interview, gissa vem som missade slutet då. Jo jag! Tack för de generna mamma, haha. 

Igår åkte jag ocj Nicole till en mall i närheten av henne för lite shopping. Hittade ingenting direkt förutom en rouge på sephora. Vi åt även lunch på cheesecake factory. 

Idag åkte mötte jag upp Nicole i new york och vi gick downtown utan någon plan egentligen. Men vi hann ändå se Carries lägenhet från sex and the city, China town och Brooklyn bridge. Sen åkte vi med tunnelbanan uptown för att fika på fika och då bestämde vi oss för att fortsätta med det svenska temat så vi gick till sockerbit och köpte lite godis. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: