Miami day 4, 5, 6 and 7

Dagen efter Key West var mest en slappar dag. Vi gick till stranden och vi båda brände oss rejält. Eftersom det var under onsdagen var det julafton hemma i Sverige och jag facetimade med halva släkten samtidigt som jag låg på stranden, helt okej julafton ändå.
 
Torsdagen blev en ganska tråkig dag eftersom det var mulet och regnade framåt eftermiddagen. Det blev att gå och fixa biljetter till Everglades turen och mysa på hostellet. 
 
På fredagen regnade det också, men eftersom vi redan hade biljetter till Everglades åkte vi dit trots renget. Tyvärr såg vi inte så många vilda aligatorer, men vi fick i alla fall se en show och jag höll faktiskt i en alligator. Men roligast var nog ändå att åka air boat, haha.
 
Lördagen var sista dagen så vi checkade ut på förmiddagen och lämnade väskorna på hostellet vid receptionen. Jag tog en prommenad till stranden, myste på starbucks och tittade lite på shoppinggatan. På eftermiddgen kom en minivan och plockade upp oss på hostellet för att köra oss till flygplatsen och vid midnatt var vi äntligen på New Jersey mark igen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: