President Weekend

Då var det helg igen och den har hittills inte blivit exakt som jag tänkt mig, haha. Den här helgen kallas president weekend eftersom Lincons födelsedag var i torsdags och på måndag är det Washingtons fördelsedag. Därför har mitt värdbarn varit ledig i fredags och kommer även vara ledig på måndag. 
 
Under fredagen hade jag en fruktansvärd huvudvärk hela dagen så på kvällen ville jag bara lägga mig i sängen och gråta för jag hade så ont. Behöver jag nämna att jag gick och la mig så fort jag kunde den kvällen. 
 
Lördagen var lite av en slappdag, skypade lite med mamma och pappa och åkte in till Princeton för att möta upp min mentor jag fick från min nya LCC-grupp. Vi åt froyo och pratade lite och hon visade mig runt lite och gav mig lite tips vart man kunde parkera i Princeton eftersom det kan vara ganska svårt att hitta parking ibland. 
 
Senare på lördagen åkte kom Nicole och hämtade upp mig och vi åkte för att äta sushi, det roliga var att eftersom vi bara var två som åt trodde de som jobbade där att vi var ett par. Riktigt kul att se minen på servitrisen när vi sa att vi ville dela på notan, haha. Efter att ha ätit sushi så vi näsan sprack åkte vi till bion för att se Fifty Shades of Grey tillsammans med TIlda och Bea och efter filmen åkte vi hem till Nicole. 
 
Vi hade tänkt att spontant gå ut den kvällen också, men efter att ha kört 10 minuter i snöstorm där vi bara kunde se 5 meter framför oss åkte vi tillbaka till Nicole och sov där. 
 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: