Helgen i stora drag

Måste verkligen bli bättre på att blogga känner jag. Bloggade ju faktiskt varje dag när jag kom hit. 

I alla fall, på fredagen gjorde jag faktiskt ingenting, såg på en film och gick och la mig innan 12. 

På lördag däremot åkte jag och Alina ner ull Princeton för att se på en amerikansk fotbollsmatch, ja den här helgen var det faktiskt. I början av matchen (läs: första 5 minutrarna) var jag faktiskt riktigt fokuserad och förstod vad som hände. Sen blev det lite långtråkigt och Princeton university fick även stryk av Darthmount, vilket gjorde matchen lite tråkigare. Man vill ju att laget man hejar på ska vinna. 

Efter matchen gick vi upp till centrum av Princeton för att möta upp Nicole en svensk Au Pair som inte bor så långt därifrån och hon var riktigt trevlig så det var kul att få träffa henne. Vi satt på starbucks först innan vi åkte till Bridgewater mall för lite shopping. Planen var också att se Mockingjay part 1 men det var utsålt. 

På söndagen var det city som stod på schemat så jag, Kathi, Alina, Sylwia ocj Merry åkte till newark och tog tåget därifrån in til pennstation. Under dagen chillade vi lite i SOHO, köpte cupcakes ur en ATM och var på en julmarknad i Bryant park. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: