Yale och City

Hej där!
 
Nu har ännu en helg passerat och som vanligt har jag gjort en hel del. I fredags gick jag, Nicole, Bea och Tilda till en bar i närheten av där vi bodde förut. Vi satt mest vid ett bord och pratade och efter en stund kom det några amerikanska killar fram och satte sig med oss. De var otroligt sköna så vi satt och pratade där resten av kvällen fram tills de stängde. 
 
I fredags drog samma gäng på en road trip upp till Connecticut för att se Yale University. Campus var riktigt fint, synd bara att terminen är slut så nästan inga studenter är kvar. 
 
Idag åkte jag in till city med Amandas väska som hon lämnade hos mig under tiden hon hälsade på sin gamla värdfamilj. Vi möttes på flygplatsen och åt lunch där innan jag åkte tillbaka till Manhattan. Där gick jag omkring själv lite i Greenwhich Village och bara myste lite. 
 










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: