Mys och lite jobb

Här kommer en liten uppdatering så här mitt i helgen. Inte gjort så mycket än och gör ingenting just för tillfället. Igår efter jobbet åkte jag till Taco Bell och köpte med mat till mig och Nicole innan jag körde direkt hem till Nicole. Hon satt barnvakt under kvällen så var en otroligt bra kompis och höll henne sällskap under kvällen. 
 
Idag har jag jobbat några timmar, egentligen inte så länge, mitt värdbarn hade en sleepover med en kompis här och tydligen hade de varit uppe till 3 inatt så de sov till 12.45 ungefär! När det vaknat gick de ut och badade i poolen så jag satt mest bara och vaktade. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att kunna åka och hämta upp Nicole och Bea för att senare åka till Newark och se freaking Ed Sheeran! Är så otroligt taggad på det!! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: