Första helgen i maj

Ännu en helg har passerat och har återigen hunnit med en del. Fredagen bestod av fest, jag och Nicole åkte till Bea och tillsammans åkte vi därifrån till Martin som hade pool party. Riktigt kul, även fast jag inte gick i poolen så för mig var det bara party. Jag och Nicole stannade hos Martin över natten och Anthony körde oss på morgonen till Bea där vi hade våra bilar. 
 
När vi kommit till Bea gick vi till downtown Cranbury, vilket är ungefär ett kvarter bort. Där åt vi frukost i solskenet. Efter frukosten gick vi till Bea och bara chillade tills hon började jobba, då åkte jag och NIcole för att köpa milkshake. På kvällen åkte vi och åt på TGI Friday's och resten av kvällen blev en hemmakväll för min del. 
 
Idag åkte jag och Kathi till city eller närmare bestämt Cony Island i Brooklyn. Det är ett område vid stranden med en Boardwalk och tivoli. New York har ju faktiskt allt man kan tänka sig! Vi åkte dock bara en berg och dalbana eftersom båda inte hade så mycket pengar för tillfället. Annars gick vi runt och kollade lite och åt lunch. 
 
Efter ett tag åkte vi tillbaka till Manhattan, gick igenom Washington Square Park och sen upp till Penn Station för att ta tåget hem. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: