Sjukling

Den här veckan började mindre bra då jag på söndagkväll fick väldigt ont i magen. Tänkte att det blir nog bättre när jag sover lite, sömn botar allt. Vaknade sedan mitt i natten och mådde illa och frös, det slutade med att jag sprang upp och kräktes 3 gånger och sov med två extra filtar, raggsockor och huvtröja den natten. 
 
Mitt värdbarn har även spring break så jag var tvungen att jobba dagen efter, som tur är skyndade sig min värdmamma hem den dagen. 
 
Det är sådana dagar jag bara vill vara hemma hos mamma och pappa som kan ta hand om mig, eller i alla fall tycka riktigt synd om mig. 
 
Efter den natten har jag mått bättre och bättre men fortfarande varit lite orolig i magen. Nu idag mår jag ännu bättre så hoppas jag är helt återställd till helgen då familjen kommer och hälsar på ifrån Sverige!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: