Födelsedagshelgen

 
Nu kommer äntligen en uppdatering från mig, efter lite tjat av pappa haha. Den här helgen har varit händelsefylld med väldigt lite sömn. Började fredagen men att åka till Martin för fest, kom hem till Nicole, där jag och Bea skulle sova, lite innan 4 och somnade direkt.
 
Vid halv 9 ringde klockan igen för då skulle vi åka upp till Newark för att gå på America's got talent. En så otroligt häftig upplevelse och rörde vid Heidi Klum *starstruck*. Vi hamnade även på andra raden typ i mitten så kommer garanterat vara med på amerikansk tv, det ni!
 
På kvällen chillade vi bara hos Nicole med film och pop corn och jag sov en till natt hos henne. 
 
I söndags åkte jag till tågstationen i Hamilton, mötte upp Sonja och tog tåget till New York. Var så underbart att vara tillbaka, inte varit i city på 2 månader på grund av flytten och sånt. Väl i New York mötte vi även upp Alina och Emelie och gick omkring med dem. På schemat var central park, high line park och panna II, men vi hann även med bryant park, washington square park och times square.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! / Pappa

2015-03-13 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: