Skolavslutning

Idag fick mitt värdbarn sommarlov, vilket inte direkt märks i vädret. Det har gått från att vara 30 grader och solsken varje dag till regn och 13 grader. Kul, jag som ville ha fint väder resten av min tid här. 
 
Vi åkte i alla fall till skolan imorse tidigt och medan barnen hade en sista repetition satt jag och väntade i bilen innan det var dags att gå in och titta på avslutningen. Det var riktigt gulligt med sånger och orskesterspelande. Mitt värdbarn gick även ur lower school så de blev extra firade och sa att de tog studenten. 
 
Efter avslutningen var det klassfest på ett bowlingställe där de blowlade, åt pizza, spelade laser tag och spelade arcade spel. Lite avudsjuk var jag att jag inte fick vara med, haha.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: