Torsdag fredag

Igår var det en ganska vanlig jobbdag förutom att min värdmamma hämtade upp mitt värdbarn efter balletten eftersom de skulle på en extra skrivklass på skolan. Då blev jag ledig lite tidigare och kom även hem själv. Min värdpappa var dock hemma så han gjorde iordning en hummer åt mig och honom. Första gången jag testat det och det var okej, ingen favorit direkt. Men vi hade en trevlig pratstund och han gav mig många tips om livet. 
 
Efter middagen slängde jag mig iväg för att plocka upp Kathi och Alina för att dra till Starbucks för att umgås lite med alla au pairer i området. 
 
Idag har också varit en vanlig jobbdag förutom att den kinesika dansen var inställd så efter skolan åkte vi direkt hem och mina värdföräldrar var redan hemma så blev ledig väldigt mycket tidigare, vilket var skönt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: