Hello World

Hej det var ett tag sen!
 
Anledningarna till att jag inte har bloggat är många, men här kommer i alla fall en  uppdatering från den senaste veckan.
 
Jag har sedan förra veckan börjat läsa kurser på Princeton University, General Computer Science och Topics of Macroeconomics. Jag har redan fått vara med om att en lektion blev avbruten av två ninjor som sprang in i klassrummet och började slåss med plastsvärd innan de sprang ut igen. Lite spänning i vardagen sådär. 
 
I fredags åkte vi ett gäng till Martins hus i Hillsborough ungefär halvvägs till Princeton. Där bara hängde vi, pratade och spelade spel. 
 
 Helgen har varit lite jobbig eftersom jag flyttade till Lawrenceville, ungefär 10 minuter från Princeton. Och innan ni frågar, nej jag har inte gått in i rematch utan hela min värdfamilj flyttade så mitt värdbarn får närmare till skolan. Körtiden dit är numera 15 minuter istället för en timme. Riktigt skönt för både mig och mitt värdbarn. Däremot är flytta någonting jag aldrig vill göra igen. Alla var trötta och irriterade och jag saknar fortfarande två lådor som antagligen är gömda bland 100 andra lådor i källaren, suck.
 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: