Willie's och Brunch

Igår efter att jag slutat jobba packade jag väskan och åkte till Nicole för att tillsammans göra oss iordning för fest. Vi skulle åka till Willie's och fira Nicoles födelsedag och träffa de flesta jag umgicks med i Warren området. Träffade äntligen Kathi igen efter att inte ha setts på ungefär en och en halv månad. 
 
Idag åkte jag direkt från Nicole till tågstationen för att åka in till city för att möta upp Kathi och Jan. Vi gick till Gansevoort Park Rooftop för Saturday Brunch. Där fick vi drinkar, äggröra och bacon. Vi satt på balkongen med kanske inte den bästa utsikten över New York, men ändå lite häftigt. Efter att ha suttit där i några timmar gick vi för att äta och sedan ta tåget hem till New Jersey igen. 
 







 
 


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2015-04-12 @ 05:13:22
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: