Stranden och Hoboken

Nu har det gått ännu en händelserik helg här i staterna. I fredags var jag på bio med Nicole, Corey, Bea och Pau. Vi såg The Longest Ride, en riktigt bra film, kom till och med några tårar för mig.
 
Igår åkte jag upp till Warren för att hämta Alina och vi åkte ner till Seaside Heights, där serien Jersey Shore spelades in. Vi tog en tur på Boardwalken, åt lite och solade lite också. Var inte den varmaste dagen, men inte allt för kallt i alla fall. På kvällen åkte vi till Willie's och hade det bra. Sedan sov jag över hos Alina.
 
Idag sov vi länge, åt våffelfrukost, fixade oss och åkte till Newark för att ta pendeltåget till Hoboken, ett område lite norr om Jersey City. Det ligget precis vid Hudson River så man kan se Manhattans skyline, tror aldrig jag kommer tröttna på New Yorks skyline alltså, den slår allt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: