Communiversity

Från lördag till söndag sov NIcole hos mig, vi åkte på lördagkväll för att se på bio, Age of Adeline blev det, en riktigt bra film. Efter ett stopp på McDoanld's åkte vi hem till mig och la oss. Vid 9:30 gick vi upp för att göra oss iordning för att åka på mitt au pair möte som Nicole också följde med på även fast det inte är hennes grupp. 
 
Efter mötet åkte vi in till Princeton där de hade något som kallades Communiversity, ungefär som Mârten hemma i Arvika, massa stånd med mat och andra småsaker. Efter att ha varit där några timmar åkte jag, NIcole, Corey och Pao till Five Guys för middag innan jag och Nicole åkte för att gå på bio för andra dagen irad. Den här gången blev det Home, en annan riktigt bra film. 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: