Lördag och Söndag

 
Då var ännu en helg över. Den här helgen har jag inte gjort överdrivet mycket, i alla fall igen heldag i city. Lördagen började med en sovmorgon då jag gick upp 10.30 ungefär och lite efter 12 kom Kathi över och vi hade en liten höstfotografering på gatan utanför mitt hus. Vid 2 åkte jag för att plocka upp Alina och vi åkte till Party City för att hitta halloween kostymer. 
 
Efter några timmar och x antal prövade kostymer åkte vi till ett Haunted House i Livingstone där vi köade i närmare 2 timmar för att få gå in. Riktigt läskigt och det värsta var att jag tappade bort både Alina och Kathi när man var tvungen att gå igenom ett "utedass" själv. Men jag överlevde och i slutet var det mer roligt än läskigt. 
 
Idag började jag med att skypa med farfar, så kul att få prata lite med honom. Sen åkte jag till Denville där Sara bor och vi åkte till ett shopping center nära henne. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film/serier och bara mysa. 
 
Trevlig kväll till er i USA och godmorgon Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: