Au Pair - Match #12

 
Fick en överraskande samtal förut från Cultural care, en värd mamma ville prata med mig, jag hade tydligen fått en match. De består av en mamma, pappa och en dotter på snart 9 år. De bor utanför New York, det tar ca 1 - 1,5 timmar till Manhattan.
 
Familjen verkar väldigt trevlig, men det var väldigt svårt att höra vad mamman sa. De är också judar och det är jag lite delad inför. Det skulle vara så roligt att få fira amerikansk julafton, men samtidigt kul att få uppleva en ny religion.
 

San Francisco familjen har jag fortfarande inte hört något av och det är tråkigt eftersom de var lite av en favorit.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Match12, ojoj.. Är det många som får så "många" matchningar eller ärdetta rätt lite ändå? :')

Åh hoppas du fortsätter hoppas på denna familj, håller med om att det låter spännande med en ny religion för ett år!

Svar: Det är nog väldigt olika hur många matchningar man får. Jag känner en som fick sin första match :) De flesta tror jag får den tredje eller något, men det finns även sådana som får väldigt många den här tjejen http://aupairelisabet.blogg.se/ hann få 51 matchningar innan hon hittade rätt familj och den här tjejen http://karinaupair.blogg.se/ fick sin elfte match plus några ytterligare i rematch :)
Jag hoppas också på den här familjen de verkar otroligt snälla :)
Rebecca

2014-03-08 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: