Tuesday

Dagen idag började som en helt vanlig arbetsdag, gick upp på morgonen och fick iväg mitt värdbarn till camp. När jag skjutsat henne dit åkte jag direkt till Starbucks och mötte upp en tysk som kom hit i fredags och en britt som jag träffan någon enstaka gång, hon kom två veckor efter mig. 
 
När jag sen var hemma lite efteråt ringde min värdpappa och frågade om jag kunde jobba längre idag eftersom han var tvungen att åka till tandläkaren. Visst kunde jag det. Då åkte jag och mitt värdbarn till mallen och åt middag där och spelade fifa på xboxen i microsoft affären. 
 
En riktigt mysig dag avslutades med att det var två hjortbarn utanför mitt fönster som mitt värdbarn ville ta kort på. Bilderna blev inte så jättebra, men ändå helt okej för en 9-åring. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter som en riktigt bra dag.

2014-07-30 @ 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: