Torsdag

Igårkväll åkte min värdpappa och mitt värdbarn till Philadelphia för att bo hos min värdmamma, hon jobbar där och har därför en lägenhet där. Det var så skönt att få vara själv på kvällen då jag åkte och åt froyo med Kathi och även på morgonen var jag själv och kunde sova länge och skypa med Petra i hela 2 timmar! Så skön morgon.
 
Min värdpappa och mitt värdbarn kom hem runt 12.30 och jag började jobba runt 14.30. Under tiden jag jobbade gjorde vi inte så jättemycket, mitt värdbarn ville av någon anledning vara i badrummet och leka i badkaret och organisera hennes smink och hårprodukter, 9-åringen kan mer om smink och har mer smink än mig! Sen gick vi ner och spelade lite fiol eftersom hon kom på att hon hade läxa under sommarlovet som hon inte gjort alls.
 
När jag slutade drog jag mig till gymmet, andra gången den här veckan faktiskt. Börjar sakta men säkert komma igång igen och det kommer antagligen bli lättare att få rutin på det nästa vecka när skolan börjar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: