Sunny day with water

Den här veckan har jag inte jobbat överdrivet mycket, min värdpappa har semester så jag jobbar bara lite när han är ute och gör ärenden. Till exempel så jobbade jag idag 12-3 inte så länge nej. Jag inser dock nu hur utmattande det här jobbet verkligen är när jag måste leka med mitt värdbarn hela tiden. Tidigare under sommaren har jag i princip bara kört bil till och från camp, men det är kul ändå att få lära känna henne lite mer eftersom hon sover mest hela tiden när vi åker bil.
 
Idag har vi lekt mycket med vatten, min värdpappa sa till mig imorse att han gärna ville att vi skulle vara ute eftersom mitt värdbarn annars bara sitter med sin iPad. Så vi gick ut på verandan och gjorde "plocka upp jordgubben med munnen hur skålen med vatten"-leken. Alltså det man egentligen gör med äpplen. Vi bytte även om till badkläder och lekte med vattenslangen riktigt roligt även för mig. 
 
// This week I haven't worked very much, my host dad have a week off so I just work when he's doing errands. For example I only worked 12-3 today not very long. But now I realize how exhusting this job acually is when I really have to play with my host kid all the time. Earlier during the summer I have basicly just drove to and from camp and then she's practically asleep all the time, but it nice to get to know her even better. 
 
Today we have been playing with water, my host dad said to me this morning that he would like us to go outside and play because if we aren't my host child are just playing with her iPad. So we went out on the porch and played a game were you are supposed to pick up strawberrys from a bowl of water with your mouth. We also changed to bathingsuits and played with the water hose, it was really fun even for me. //
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: