Klubben

Igår hann jag inte blogga igen eftersom jag skulle till Amanda nästan direkt efter att jag kommit hem från skolan och sen skulle vi iväg ut. Så tiden räckte inte riktigt till.
 
Vi var på en fest först och eftersom jag är den enda av mina klasskompisar som hunnit fylla 18 så var jag med dem som är ett år äldre, precis som Amanda är. Men jag kände ju inte så många så det skulle nog ha blivit lite roligare om jag gjort det.
 
Vi gick i alla fall till det "nya" dansstället i stan. Det som tidigare hette tiki som de nu har renoverat, men jag har hört att det ser exakt likadant ut som tidigare. I alla fall på klubben som det heter var det helt okej. Jag tyckte bara att det är lite jobbigt att man vet vad 90% av alla där inne heter. Jag antar att det blir så när man bor i en lite håla.
 
''
 
Lite bilder från då vi var ute i Tyskland. 


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Hade samma känsla när jag var 18-19 och bodde på ett litet ställe. Det var liksom inte superkul när man i stort sett visste vilka alla var.
Men ser att du drack en av mina favorit drinkar :D



2013-03-30 @ 08:20:24
URL: http://annakatana.devote%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: